Vrácení zboží
Nevíte jak vrátit Váš šperk? Poradíme Vám.
- Šperk řádně vložte do původního obalu (dárkové krabičky), při dodání znečištěného nebo jinak znehodnoceného zboží ( např. zamotané řetízky, poškozené náušnice, atd..), jsme oprávněni si účtovat poplatek za uvedení zboží do původního stavu
- Šperk pečlivě zabalte tak, aby nedošlo k poškození zboží během přepravy. Neneseme odpovědnost za produkty, které se poškodí nebo ztratí v průběhu doručování.
- Se šperkem vložte do zásilky vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy.
- Jestliže nemáte možnost si formulář vytisknout, napište nám příslušné informace na papírek: číslo objednávky (pouze tak dokážeme vaši žádost přiřadit k objednávce), důvod vrácení, případně číslo účtu, kam Vám vrátíme finance.
- Pro usnadnění vrácení zboží, můžete vyplnit formulář ve službě Retino.
- V dalším kroku stačí zadat číslo objednávky a váš e-mail. Všechny údaje se automaticky samy načtou. Pak už zbývá jen vybrat, jak k nám zboží doručíte.
Upozornění: Na typ zboží piercing se vztahuje vrácení zboží do 14 dní ode dne převzetí a to pouze v případě, jestliže bude hygienická pečeť neporušena. A to z hygienických důvodů. Zákazník mohl piercing použít a tak by mohlo dojít ke kontaminaci šperků krví nebo jinými tělními tekutinami, které by mohly představovat hrozbu přenosu nemocí. Jestliže nebude zmiňovaná hygienická pečeť porušena, můžete tento typ zboží vrátit do 14 dní ode dne převzetí a to bez udání důvodu. Děkujeme za pochopení. Výjimky, kdy nelze odstoupit od uzavřené smlouvy jsou vymezeny v ustanovení § 1837 občanského zákoníku. Písm. g) uvedeného ustanoven stanoví, že nelze odstoupit od smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.
Co je hygienická pečeť?
Je to záruka všem našim zákazníkům, že jsou veškeré naše šperky nové a nikdo je před nimi nenosil, ani nezkoušel ve svém piercingu a nemohlo tak dojít ke kontaminaci šperků krví nebo jinými tělními tekutinami, které by mohlo představovat hrozbu přenosu nemocí.
Pokud dojde k porušení této pečeti, nemůžeme to našim zákazníkům už zaručit a zboží již nelze z hygienických důvodů dále nabízet.
Nemusíte se bát, že byste si šperk nemohli i tak dobře prohlédnout. Hygienická pečeť je na dokonale průhledném celofánovém sáčku malá a umístěna v jeho horní části tak, aby byl šperk stále naprosto viditelný. Pokud byste po vybalení zjistili, že je se šperkem něco špatně a rozbil se vám, máte samozřejmě stále právo zboží reklamovat jako obvykle.
-
Tři možnosti dopravy:
- Pro zboží si přijede kurýr (svoz) (GLS, DPD) - Po zvolení budete přesměrováni na platební bránu pro úhradu předem platební kartou. Přepravní štítek na zásilku nalepí kurýr.
- Zboží odnesete na pobočku dopravce (GLS, PPL parcel shop nebo Zásilkovna) - V případě GLS/PPL vám na e-mail dorazí přepravní štítek, který vytisknete a nalepíte na zásilku. V případě Zásilkovny buď na pobočce nahlásíte kód, který vám přijde e-mailem, nebo na zásilku nalepíte přepravní štítek z e-mailu. Při vrácení zboží zásilkovnou bude částka 89kč za dopravu odečtena z vrácené částky.
- Dopravu si zajistíte sami
Po odeslání formuláře Vám přijde potvrzovací e-mail.
- V případě, že nebudete chtít vyplňovat online formulář a tudíž si nevyberete nabízeného dopravce. Zásilku nám zašlete doporučeně službou Česká Pošta na adresu:
Katade s.r.o.
Jiráskova 2057
755 01 Vsetín
Česká Republika
Balíčky prosím posílejte doporučeně, nejlépe Českou Poštou, nikoliv jiným dopravcem. Platí především, pro dopravce Zásilkovna se službou doručení na adresu. V tomto případě, jestliže nás kurýr nezastihne, nejsme povinni pro balíčky docházet do příslušných výdejních míst. Po úložní době, Vám bude balíček vrácen zpět. Děkujeme za pochopení.
- Vrácení zboží nezasílejte na dobírku. Taková zásilka bude odmítnuta a vrácena odesílateli.
- Po převzetí, zboží zkontrolujeme. Jestliže bude zboží v pořádku, peněžní prostředky vrátíme na účet, který uvádíte ve formuláři.
V případě nejasností, nás prosím kontaktujte na telefonním čísle +420 774 408 580, rádi Vám pomůžeme.
- V případě, že se zákazník rozhodne zboží vrátit ve 14 denní zákonné lhůtě, pak dle Občanského zákoníku (§ 1820 ods. 1 písm. g). připadá platba za dopravu odesílateli.
- 14 denní zákonná lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dní a začíná běžet následující kalendářní den ode dne převzetí zboží kupujícím spotřebitelem.
- Pro dodržení zákonné lhůty na vrácení zboží je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Zákonná lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy se považuje za zachovanou, v případě, že v průběhu 14 dnů ode dne převzetí zboží je prodávajícímu zaslán formulář o odstoupení od kupní smlouvy. Následně je pak důležité do 14 dnů ode dne, kdy byl prodávajícímu zaslán formulář s oznámením o odstoupení od kupní smlouvy, zaslat zboží zpět prodávajícímu. Nejpozději do 14 dnů od obdržení vráceného zboží pak prodávající navrátí peněžní prostředky kupujícímu spotřebiteli.
- Končí-li lhůta pro vrácení zboží o víkendu, popřípadě ve svátek, jako poslední den 14 denní zákonné lhůty pro vrácení zboží je brán nejbližší následující pracovní den, nestačí jej v tento den pouze odeslat.
Formulář pro odstoupení od smlouvy