Reklamace
Vážený zákazníku,
na dodané zboží se vztahuje záruční doba v trvání 24 měsíců, počínající dnem zakoupení výrobku. Vyskytne-li se i přes veškeré úsilí výrobce o zachování vysoké kvality výrobní vada, máte právo uplatnit reklamaci dle platného reklamačního řádu.
Reklamace musí být uplatněna během záruční doby a bez zbytečného odkladu, a to hned po zjištění závady. Prohloubení vady a případné další poškození je důvodem k odmítnutí reklamace, neboť záruka se vztahuje na vady, které vznikly v průběhu záruční doby prokazatelnou chybou výroby, popřípadě technologického postupu (tyto vady se zpravidla projeví již při krátkodobém užívání).
Výrobní vadou se zejména rozumí vady v povrchové úpravě, kámen vypadlý bez nepřiměřeného mechanického působení, nefunkční pérový kroužek resp. karabina apod.
V takovém případě máte nárok na bezplatnou opravu či výměnu zboží, případně při opakované výrobní vadě můžete odstoupit od kupní smlouvy s následným vrácením kupní ceny v plné výši.
Záruku na dodané zboží nelze uplatnit zejména v následujících případech:
- Vada vzniklá nešetrným zacházením nebo nepřiměřeným mechanickým, chemickým či tepelným působením na výrobek (parfémy, lak na vlasy, čistící prostředky, sauny..)
Mezi mechanické poškození se také vztahuje jakékoliv přetržení, rozlomení atd.. (např. přetržení jemný řetízků, rozlomení náušnic atd..).
Přetržení není důvod reklamace, jedná se o nešetrné zacházení a nikoliv o výrobní vadu.
- Vada vzniklá neodborným zásahem, opravou či úpravou výrobku.
- Oxidaci povrchu výrobku vlivem okolního prostředí (sladká voda, slaná voda)
- Dále upozorňujeme, že pro šperky a obzvlášť pro šperky zdobené zirkony není vhodná jakákoliv koupel či manipulace ve vodě! Kámen by mohl uvolnit a tím by se šperk mohl znehodnotit.
Opotřebení vzniklé z titulu běžného používání (nelze zaměňovat s termínem výrobní vada) a to zejména v těchto případech:
- Otěr povrchové úpravy galvanickým pokovením (např. ošoupání povrchové vrstvy).
- Porušení celistvosti nebo tvaru výrobku vlivem běžného používání (např. prodírání oček u tenkých řetízků, jemných závěsů náušnic a přívěsků apod.).
- Černání neboli oxidace se týká většiny šperků. Jedná se o přirozený proces. Neznamená to, že materiál šperků je nekvalitní. Vysoká vlhkost vzduchu i kyselé prostředí (např. pH pokožky) oxidaci zrychlují.
Pokud zákazník nesouhlasí s vyjádřením, může postupovat dle Zákona na ochranu spotřebitele a dle Občanského zákoníku.
Veškeré smluvní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky, zejména zákonem č.89/2012SB. Občanským zákoníkem, v platném znění a zákonem 634/1992SB.,O ochraně spotřebitele .
Spotřebitel má taktéž možnost řešit spory konciliací mimosoudní cestou. Podrobnosti na www.coi.cz
Nevíte jak reklamovat Váš šperk? Poradíme Vám.
- Reklamovaný šperk pečlivě zabalte tak, aby již nedošlo k dalšímu poškození během přepravy. Neneseme odpovědnost za produkty, které se poškodí nebo ztratí v průběhu doručování).
- Se šperkem vložte do zásilky papírek, na kterém bude uvedeno číslo vaší objednávky (pouze tak dokážeme vaši žádost přiřadit k objednávce) a případně číslo účtu, kam Vám vrátíme finance.
- Pro usnadnění podání vaší reklamace, vyplňte prosím formulář ve službě Retino.
- Po odeslání formuláře Vám přijde potvrzovací e-mail.
Katade s.r.o.
Jiráskova 2057
755 01 Vsetín
Česká Republika
Balíčky prosím posílejte doporučeně, nejlépe Českou Poštou, nikoliv jiným dopravcem. Platí především, pro dopravce ZÁSILKOVNA se službou doručení na adresu. V tomto případě, jestliže nás kurýr nezastihne, nejsme povinni pro balíčky docházet do příslušných výdejních míst. Po úložní době, Vám bude balíček vrácen zpět. Děkujeme za pochopení.
- Reklamované zboží nezasílejte na dobírku. Taková zásilka bude odmítnuta a vrácena odesílateli.
- Jakmile obdržíme balíček, budeme Vás ihned informovat.
- Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě Vám vyměníme zboží za nové nebo Vám vrátíme peníze dle Vašeho požadavku.
- O způsobu vyřízení reklamace je zákazník informován emailem.
- V případě uznané reklamace, kdy zákazník zaslal zboží na své náklady, bude vráceno poštovné ve výši 59 kč, tj nejnižší poštovné, které nabízíme.
Při neuznané reklamaci si zákazník hradí zpětné dopravné. Ohledně doplacení dopravy v případě neuznání reklamace, Vás budeme informovat e-mailem.
V případě nejasností, nás prosím kontaktujte na telefonním čísle +420 774 408 580, rádi Vám pomůžeme.
Aby si šperky zachovaly svoji krásu a životnost, dodržujte prosím tyto následující pokyny.
Jestliže se těmito následujícími pokyny nebude patřičně řídit, nebude Vaše reklamace uznána. Více informací naleznete v kategorii reklamace.
- Již před nákupem šperku zvažujte nároky kladené na jeho životnost a účelovost.
- Šperky uchovávejte v suchu (v sáčku či ve šperkovnici), zabráníte tak následné oxidaci daného šperku.
- Odkládejte zejména jemně provedené či rozměrné šperky před spaním (u lanek může snadno dojít k jejich zalomení).
- Vyhněte se užívání šperku při činnostech (domácí a jiné práce, sport), kde může dojít k jejich poškození (prsteny se mohou deformovat atd.) a také mohou být šperky v kontaktu s lidským potem (lidský pot je pro šperky velmi nepřátelský a také mohou šperky začít předčasnou oxidaci).
- Vyvarujte se nešetrným zacházením nebo nepřiměřeným mechanickým, chemickým či tepelným působením na výrobek (parfémy, lak na vlasy, chlor, mořská voda a jinými kosmetickými prostředky, které mohou poškodit povrch šperku či použité kameny.
- Šperky s lepenými zirkony nesmí přijít do styku s vodou (především slanou), jakákoliv manipulace ve vodě by mohla šperk znehodnotit (vypadnutí kamínku) a zahájit následnou oxidaci.
- Pro dosažení moderního designu u některých typů náušnic je použit systém zapínání vyžadující zvýšenou kontrolu jeho nastavení. Dbejte na správnou funkčnost a také jemnost při zapínání náušnic.
- U řetízku hadovitého typu se vyvarujte ostrého pohybu, mohlo by dojít k přelomení řetízku.
Přejete si reklamovat zboží? Reklamace vyřizuje Barbora Piskláková