Nejčastější dotazy
Je k nákupu potřebná registrace?
K nákupu v našem e-shopu není potřebná registrace. Přináší vám však řadu výhod a zjednodušuje nákup.
Co dělat, když mi nepřijde e-mail s potvrzením objednávky?
Některé mailové schránky přesměrují automatický mail do SPAMu. Pokud po objednávce potvrzovací email nepřišel zkontrolujte složku SPAM ve vaší emailové schránce. Pokud ani po dvou hodinách od nás nedostanete žádný e-mail, kontaktujte nás na Infolince +420 774 408 580 (7:00 - 16:00) nebo na obchod@biju.cz
Co dělat, když mi neprojde online platba?
Jestliže Vám neprojde platba, nezoufejte. Systém zasílá automatické emaily 2 hodiny od nezaplacení a poté 24 hodin od nezaplacení. V automatickém e-mailu, naleznete také odkaz pro uskutečnění nové platby, aby jste mohli Vaši objednávku jednoduše uhradit. Jestliže Vaši objednávku neuhradíte do 24 hodin, bude automaticky stornována.
Na jaké bankovní číslo účtu mám zaslat finance?
Česká Republika
Číslo účtu: 2501926484/2010
Variabilní symbol: číslo Vaší objednávky (důležité, prosím vyplňte)
Slovensko
Číslo účtu: 2801988775/2010
Variabilní symbol: číslo Vaší objednávky (důležité, prosím vyplňte)
IBAN: CZ9020100000002801988775
Jestliže si nevíte rady můžete se obrátit na Infolinku +420 774 408 580 (7:00 - 16:00) nebo na obchod@biju.cz
Proč uvádět variabilní symbol?
Díky variabilnímu číslu (číslo vaší objednávky) se nám platba přiřadí k vaší objednávce. Jestliže neuvedete variabilní číslo, platba se automaticky nepřiřadí a tudíž může dojít k pozdější expedici vaší objednávky. V případě problémů s vložením variabilního čísla, prosím uveďte variabilní symbol do poznámky.
Mohu objednávku zrušit?
- Objednávka zvolená s platbou online (nezaplacená)
- Nezaplacená objednávka se automaticky stornuje po 24 hodinách.
- Objednávka zvolená s platbou online (zaplacená)
- Prosíme o informaci ohledně stornování již zaplacené objednávky co nejdříve, avšak nejpozději do 10 hodiny dopoledne. Jakmile je objednávka předána dopravci, nejsme již schopni objednávku stornovat. S požadavkem na storno objednávky se prosím obraťte na Infolinku +420 774 408 580 (7:00 - 16:00) nebo na obchod@biju.cz.
- Objednávka zvolená s platbou na dobírku (nezaplacená)
- Jestliže je již objednávka vytvořená a odeslaná. Prosíme o informaci ohledně stornování co nejdříve avšak nejpozději do 10 hodiny dopoledne. Jakmile je objednávka předána dopravci, nejsme již schopni objednávku stornovat.
- Objednávka zvolená s platbou bankovním převodem (zaplacená)
- Prosíme o informaci ohledně stornování již zaplacené objednávky co nejdříve, avšak nejpozději do 10 hodiny dopoledne. Jakmile je objednávka předána dopravci, nejsme již schopni objednávku stornovat. S požadavkem na storno objednávky se prosím obraťte na Infolinku +420 774 408 580 (7:00 - 16:00) nebo na obchod@biju.cz.
- Objednávka zvolená s platbou bankovním převodem (nezaplacená)
- Nezaplacená objednávka se automaticky stornuje po 4 dnech.
S požadavkem na storno objednávky se můžete obrátit na Infolinku +420 774 408 580 (7:00 - 16:00) nebo na obchod@biju.cz. Prosíme o informaci ohledně stornování co nejdříve avšak nejpozději do 10 hodiny dopoledne. Jakmile je objednávka předána dopravci, nejsme již schopni objednávku stornovat. Děkujeme za pochopení.
Mohu ukončenou objednávku změnit?
S požadavkem na změnu objednávky se můžete obrátit na Infolinku +420 774 408 580 (7:00 - 16:00) nebo na obchod@biju.cz. Prosíme o informaci ohledně změny ve vaší objednávce co nejdříve avšak nejpozději do 10 hodiny dopoledne. Jakmile je objednávka předána dopravci, nejsme již schopni provést změnu.
Kam mohu volat, pokud mám problém při objednávání?
Při problémech a nejasnostech při objednání volejte na Infolinku +420 774 408 580, která je dostupná v čase od 7:00-16:00. Budete hovořit přímo s našimi kolegyněmi, které odpoví na vaše dotazy, pomohou s objednávkou nebo vám objednávku rovnou vytvoří.
Je součástí objednávky dárkové balení?
Každý šperk zakoupený v našem e-shopu je samostatně zabalený v originální dárkové krabičce. Dárkové balení je zdarma.
Jaké způsoby dopravy si mohu zvolit a kolik stojí?
Způsob dopravy:
- Nejvýhodnější doručení až domů GLS 69 Kč
- Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč
- Česká pošta - Balíkovna 59 Kč
- Zásilkovna - pobočka 59 Kč
- Osobní odběr (prodejna Vsetín, Kroměříž, Uherské Hradiště, Znojmo) Zdarma
Kdy mi přijde objednávka při platbě převodem?
Při platbě převodem odesíláme objednávku až po přijetí platby na náš účet. Doba doručení se tak může prodloužit o 1-2 dny, v závislosti na tom, v jakém čase a z jaké banky jste převod uskutečnili. Také si prosím zkontrolujte zda jste uvedli variabilní symbol.
Platba kartou je na rozdíl od platby převodem na účtu okamžitě.
Posíláte šperky i do zahraničí?
Šperky zasíláme i na Slovensko. Použijte přímo Slovenskou platformu e-shopu www.bijumoda.sk
Jaká je na šperk záruka a kde mohu reklamovat zboží zakoupené přes váš e-shop?
Na veškeré zboží zakoupené v našem e-shopu poskytujeme záruku 24 měsíců.
Bližší informace naleznete v sekci Reklamace.
Co, když mi nesedne velikost objednaného šperku?
Pokud vám nebude sedět velikost objednaného šperku, můžete ho vrátit do 14 dní ode dne převzetí zásilky. Bližší informace naleznete v sekci Vrácení zboží
Jak zabalit šperk, který vám chci poslat?
Šperk, který chcete poslat zabalte nejlépe do pevnější krabičky, která chrání šperk před případným poškozením při přepravě. Následně doporučujeme krabičku se šperkem vložit do bublinkové obálky se zpáteční adresou.
Mohu šperky namáčet?
Aby si Váš šperk zachoval svoji krásu a životnost co nejdelší dobu, nesmí přijít do styku s vodou. Mohlo by dojít k vypadnutí zirkonů nebo k oxidaci materiálu a následné změně barvy.
V takovém případě nevzniká nárok na uznání reklamace.
Jak zjistím kde se nachází můj balíček?
Sledovací číslo zásilky, které naleznete v e-mailu nebo sms zprávě od dopravce, je možné vyhledat na webových stránkách Vámi zvoleného dopravce.